Panaszkezelési Tájékoztató

1. Bevezető Jelen Panaszkezelési Tájékoztató célja, hogy tájékoztatást nyújtsunk Ügyfeleink részére a panaszok bejelentésének, kivizsgálásának és kezelésének folyamatáról. Törekszünk arra, hogy az Ügyfelek észrevételeit, panaszaikat gyorsan és hatékonyan megoldjuk.

2. Panasz benyújtásának módjai A panaszokat az alábbi módon lehet benyújtani:

  • Személyesen: Előre egyeztetett időpontban ( Budapest, 1094, Viola u. 39 )

  • Telefonon: +36 20 975 1714

  • E-mailben: mayer-ambulance@gmail.com

3. A panasz kivizsgálásának menete

  • A panasz beérkezését követően 30 napon belül írásban választ adunk.

  • Amennyiben a panasz szóban érkezik, azt lehetőség szerint azonnal megoldjuk.

  • A panasz elutasítása esetén az indoklást írásban közöljük.

4. Jogorvoslati lehetőségek Ha a panaszos a válaszunkkal nem ért egyet, az alábbi szervekhez fordulhat:

  • Fogyasztóvédelmi Hatóság 

  • Békéltető Testület 

  • Bíróság

5. Záró rendelkezések Jelen Panaszkezelési Tájékoztató hatályba lépésének napja 2025.03.14. Fenntartjuk a jogot a szabályzat módosítására.