Panaszkezelési Tájékoztató
1. Bevezető Jelen Panaszkezelési Tájékoztató célja, hogy tájékoztatást nyújtsunk Ügyfeleink részére a panaszok bejelentésének, kivizsgálásának és kezelésének folyamatáról. Törekszünk arra, hogy az Ügyfelek észrevételeit, panaszaikat gyorsan és hatékonyan megoldjuk.
2. Panasz benyújtásának módjai A panaszokat az alábbi módon lehet benyújtani:
Személyesen: Előre egyeztetett időpontban ( Budapest, 1094, Viola u. 39 )
Telefonon: +36 20 975 1714
E-mailben: mayer-ambulance@gmail.com
3. A panasz kivizsgálásának menete
A panasz beérkezését követően 30 napon belül írásban választ adunk.
Amennyiben a panasz szóban érkezik, azt lehetőség szerint azonnal megoldjuk.
A panasz elutasítása esetén az indoklást írásban közöljük.
4. Jogorvoslati lehetőségek Ha a panaszos a válaszunkkal nem ért egyet, az alábbi szervekhez fordulhat:
Fogyasztóvédelmi Hatóság
Békéltető Testület
Bíróság
5. Záró rendelkezések Jelen Panaszkezelési Tájékoztató hatályba lépésének napja 2025.03.14. Fenntartjuk a jogot a szabályzat módosítására.